Sukses

Entertainment

Selamat! Siti Nurhaliza Melahirkan Bayi Perempuan

Fimela.com, Jakarta Kabar bahagia datang dari penyanyi Siti Nurhaliza. Ia baru saja melahirkan bayi perempuan di sebuah rumah sakit di Malaysia, Senin (19/3/2018). Ia melahirkan bayi seberat 3, 55 kilogram secara caesar (pembedahan). Hal itu disampaikan Rozi Abdul Razak, dalam akun Instagram pribadi Siti Nurhaliza.

"Beliau melahirkan bayi seberat 3.55 kilogram itu secara pembedahan. Siti dan bayi berada dalam keadaan baik dan buat masa ini hanya membenarkan kaum keluarga terdekat saja untuk melawat," jelas Rozi Abdul Razak.

 

Sementara itu, suami Siti, Dato' Sri Khalid Mohamad Jiwa bersyukur karena istrinya melahirkan dengan selamat. Selain itu, istri dan anaknya punya dalam kondisi sehat.

"Pasangan ini memilih hari Isnin (Senin) untuk kelahiran anak pertama mereka kerana bersamaan dengan hari kelahiran Nabi Muhammad (Rasullullah s.a.w) selain jatuh pada tarikh 1 Rejab," tulis Rozi Abdul Razak. .

 

"Mengenai wajah dan nama anak, Siti dan Khalid meminta diberi sedikit masa sebelum mengumumkannya," tulis Rozi Abdul Razak.

Selamat buat Siti Nurhaliza dan suami!

Follow Official WhatsApp Channel Fimela.com untuk mendapatkan artikel-artikel terkini di sini.

What's On Fimela
Loading